Skip to main content

Спам Содржина Вовед | Статистики и проценки | Белешки | ПрегледникMAAWG„Trouble Brewing for Kraft and Gevalia Over Coffee Spam“The Sleazy Life and Nasty Death of Russia’s Spam KingSpammers Continue Innovation: IronPort Study Shows Image-based Spam, Hit & Run, and Increased Volumes Latest Threat to Your Inbox„Reaction to the DEC Spam of 1978“„A brief history of spam“Opening Pandora's In-BoxEmail Metrics Program: The Network Operators' PerspectiveEmail Metrics Program: The Network Operators' Perspective

СемрежјеЗборови кои ги нема во ТРМЈ


англискиSMTPMAAWG










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eтргниu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="mk" dir="ltr"u003Eu003Cpu003EСледете ја Википедија на македонски јазик на u003Cbu003Eu003Cspan class="plainlinks"u003Eu003Ca rel="nofollow" class="external text" href="https://www.facebook.com/mk.wikipedia"u003EFacebooku003C/au003E!u003C/spanu003Eu003C/bu003Enu003C/pu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Спам




Од Википедија — слободната енциклопедија






Прејди на прегледникот
Прејди на пребарувањето


Спам преку е-пошта (англиски: e-mail spam) е вид на спамот (небарани рекламни пораки) што опфаќа испраќање скоро идентични пораки до голем број корисници преку е-пошта. Како спам се смета е-пошта која примателите не ја побарале и е пратена во идентична форма до многу приматели.


Со оглед на тоа што трошоците на достава, чување и процесирање на пораките се директно на товар на примателот, спамот може да се смета за електронски еквивалент на праќање несакани реклами по пошта со обврска на примателот да ја плати поштарината. Од друга страна, ова не значи дека сите комерцијални пораки се спам. Оние за кои примателите своеволно се претплатиле да ги добиваат, не се.






Содржина





  • 1 Вовед


  • 2 Статистики и проценки

    • 2.1 Растот на спам преку е-пошта

      • 2.1.1 Во апсолутни бројки


      • 2.1.2 Како процент на целосното количество е-пошта




  • 3 Белешки




Вовед |


Спамот го праќаат организации од различна големина и со различни мотиви. Некои се големи, познати компании, како при маркетиншката кампања на Крафт фудс за кафето Гевалиа[1]. Пораките чија намена е измама преку е-пошта, како што се „Нигериските шеми“ може да бидат испратени од една личност од интернет-кафе во земја во развој. Организираните „банди за спам“ кои оперираат во Русија и други земји на источна Европа имаат слични особини како другите форми на организиран криминал, како борби за територии и убиства од одмазда[2].


Спамерите може да се служат со намерна измама при праќањето на нивните пораки. Спамерите често користат лажни имиња, адреси, телефонски броеви и други податоци за контакт за да отворат привремени сметки на различни провајдери на пристап до интернет. Тие често користат фалсификувани или украдени броеви од кредитни картички за да платат за овие сметки. Со тоа тие може брзо да се движат од еден до друг систем по откривањето и гасењето на опслужувачите што ги злоупотребуваат.


Спамот често се користи за прибирање лични информации кои потоа се продаваат на други компании, со што им се овозможува неовластен пристап до личните податоци на граѓаните - жртви на спамот.


Испраќачите на спам често вложуваат голем труд за да го прикријат изворот на нивните пораки. Големи компании може да најмат друга фирма за да ги праќа нивните пораки, која потоа ги добива жалбите или блокирањето на адресите за е-пошта. Други се служат со маскирање (спуфинг) на адресите за е-пошта, оти спамерот може да стави туѓа адреса во полето за извор благодарение на тоа што протоколот за е-пошта (SMTP) нема автоматска автентикација. Со оглед на тоа што податоците за патот на пораката се запишуваат во заглавијата на пораките, некои спамери додаваат дополнителни податоци во нив со цел да ја наведат истрагата кон дополнителни, легитими сервери.


Спамерите сѐ повеќе користат мрежи од компјутери претходно намерно инфицирани со вируси (зомби-компјутери) за да го праќаат спамот. Зомби-мрежа е позната и како ботнет (роботска мрежа). Се проценува дека 80% од спамот преку е-пошта во јуни 2006 година, бил испратен од зомби-компјутери, за разлика од 30% од претходната година. Се проценува дека во јуни 2006 секојдневно биле испраќани над 55 милијарди спам-пораки, што претставува зголемување од 25 милијарди во однос на јуни 2005.[3]


Спуфингот (прикривањето на појдовната адреса) има сериозни последици за корисниците на е-пошта кои не се спамери. Не само што нивните сандачиња за е-пошта се пренатрупуваат со пораки кои не може да се доделат (анг. "undeliverable" e-mails), покрај спамот што го добиваат, туку тие може по грешка да бидат сметани за спамери. Поради тоа не само што може да добиваат негативни реакции од други жртви на спамот, туку како резултат на жалбите до интернет провајдерит,е може и да бидат исклучени од интернет како обвинети за спамирање.



Статистики и проценки |



Растот на спам преку е-пошта |


Спамот расте експоненцијално и не покажува знаци на опаѓање. Количеството спам што корисниците го гледаат во нивните сандачиња е само врв на ледениот брег, оти листите на спамерите често содржат и многу невалидни адреси.



Во апсолутни бројки |


  • 1978 - Една спам порака е пратена преку е-пошта на 600 адреси.[4]

  • 1994 - Првиот спам од голем обем е пратен до 6000 њузгрупи, допирајќи до милиони луѓе.[5][6]

  • 2005 - (јуни) 30 милијарди спам-пораки на ден[3]

  • 2006 - (јуни) 55 милијарди спам-пораки на ден[3]

  • 2006 - (декември) 85 милијарди спам-пораки на ден

  • 2007 - (февруари) 90 милијарди спам-пораки на ден


Како процент на целосното количество е-пошта |


MAAWG проценува дека 80-85% од е-поштата во последното тримесечие од 2005 година била „штетна е-пошта“. Нивната студија опфатила преглед на над 100 милиони сандачиња.[7][8]





Белешки |




  1. „Trouble Brewing for Kraft and Gevalia Over Coffee Spam“. PR Newswire. 2005-04-18. конс. 2007-06-02.  Check date values in: |date= (помош)


  2. Brett Forrest. „The Sleazy Life and Nasty Death of Russia’s Spam King“, „Issue 14.08“, Wired Magazine, август 2006 (посет. 5 јануари 2007 г).


  3. 3,03,13,2 IronPort Systems, Inc. (28 јуни 2006). "Spammers Continue Innovation: IronPort Study Shows Image-based Spam, Hit & Run, and Increased Volumes Latest Threat to Your Inbox". Соопштение за печат.  посет. 5 јануари 2007 г


  4. Brad Templeton (Tue, 08 Mar 2005 08:30:08 GMT). „Reaction to the DEC Spam of 1978“. Brad Templeton. конс. 2007-01-21.  Check date values in: |date= (помош)


  5. J.S. Kelly (1 септември 2002). „A brief history of spam“. developerWorks. IBM. конс. 2007-01-05.  Check date values in: |date= (помош)


  6. David Streitfeld. „Opening Pandora's In-Box“, Los Angeles Times (latimes.com), 11 мај 2003 (посет. 6 јануари 2007 г). free registration required to view article contents


  7. (March 2006). "Email Metrics Program: The Network Operators' Perspective" (PDF). Report #1 — 4th Quarter 2005 Report. Messaging Anti-Abuse Working Group.  (консултирано на 2007-01-06)


  8. (June 2006). "Email Metrics Program: The Network Operators' Perspective" (PDF). Report #2 — 1st Quarter 2006. Messaging Anti-Abuse Working Group.  (консултирано на 2007-01-06)









Преземено од „https://mk.wikipedia.org/w/index.php?title=Спам&oldid=3704580“













Прегледник



























(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.116","walltime":"0.173","ppvisitednodes":"value":956,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":15209,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":2803,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":13,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":0,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":8021,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 127.924 1 -total"," 49.56% 63.397 3 Шаблон:Цитирана_веб_страница"," 30.72% 39.304 2 Шаблон:Cite_news"," 15.04% 19.242 6 Шаблон:Датум"," 11.63% 14.873 1 Шаблон:Cite_press_release"," 11.31% 14.468 3 Шаблон:Конс"," 7.53% 9.632 2 Шаблон:Cite_paper"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.023","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1393875,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1264","timestamp":"20190906180555","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"u0421u043fu0430u043c","url":"https://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B0%D0%BC","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q83058","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q83058","author":"@type":"Organization","name":"u0423u0447u0435u0441u043du0438u0446u0438 u043du0430 u0412u0438u043au0438u043cu0435u0434u0438u0438u043du0438 u043fu0440u043eu0435u043au0442u0438","publisher":"@type":"Organization","name":"u0424u043eu043du0434u0430u0446u0438u0458u0430 u0412u0438u043au0438u043cu0435u0434u0438u0458u0430","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2007-06-07T07:43:06Z"(RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":119,"wgHostname":"mw1258"););

Popular posts from this blog

Canceling a color specificationRandomly assigning color to Graphics3D objects?Default color for Filling in Mathematica 9Coloring specific elements of sets with a prime modified order in an array plotHow to pick a color differing significantly from the colors already in a given color list?Detection of the text colorColor numbers based on their valueCan color schemes for use with ColorData include opacity specification?My dynamic color schemes

Invision Community Contents History See also References External links Navigation menuProprietaryinvisioncommunity.comIPS Community ForumsIPS Community Forumsthis blog entry"License Changes, IP.Board 3.4, and the Future""Interview -- Matt Mecham of Ibforums""CEO Invision Power Board, Matt Mecham Is a Liar, Thief!"IPB License Explanation 1.3, 1.3.1, 2.0, and 2.1ArchivedSecurity Fixes, Updates And Enhancements For IPB 1.3.1Archived"New Demo Accounts - Invision Power Services"the original"New Default Skin"the original"Invision Power Board 3.0.0 and Applications Released"the original"Archived copy"the original"Perpetual licenses being done away with""Release Notes - Invision Power Services""Introducing: IPS Community Suite 4!"Invision Community Release Notes

199年 目錄 大件事 到箇年出世嗰人 到箇年死嗰人 節慶、風俗習慣 導覽選單