Skip to main content

Resident Evil: Dead Aim იხილეთ აგრეთვე | რესურსები ინტერნეტში | სქოლიო | სანავიგაციო მენიუ„Resident Evil: Dead Aim“岡本氏インタビューორიგინალიდანResident Evil: Dead Aim for PlayStation 2 - GameRankingsReview: Resident Evil: Dead Aimრ

„Resident Evil“„2002 რიმეიკი“„2“„2019 რიმეიკი„3: Nemesis“„Code: Veronica“„Zero“„4“„5“„6“„7: Biohazard“


2003 წლის ვიდეო თამაშებისინათლის იარაღის თამაშებიPlayStation 2-ის თამაშებიResident Evil-ის თამაშებიერთმოთამაშიანი ვიდეო თამაშებივიდეო თამაშები შემუშავებული იაპონიაშივიდეო თამაშები სპინოფები


იაპონ.?სინათლის პისტოლეტის შუტერისვიდეო თამაშიCaviaCapcomPlayStation 2იაპონიაშიჩრდილოეთ ამერიკაშიPAL-რეგიონისთვისპირველი პირის შუტერისამიმოხილველებისგანGameRankingsMetacritic










(function()var node=document.getElementById("mw-dismissablenotice-anonplace");if(node)node.outerHTML="u003Cdiv class="mw-dismissable-notice"u003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-close"u003E[u003Ca tabindex="0" role="button"u003Eდამალვაu003C/au003E]u003C/divu003Eu003Cdiv class="mw-dismissable-notice-body"u003Eu003Cdiv id="localNotice" lang="ka" dir="ltr"u003Eu003Cdiv class="layout plainlinks" align="center"u003Eდაუკავშირდით ქართულ ვიკიპედიას u003Ca href="https://www.facebook.com/georgianwikipedia" rel="nofollow"u003Eu003Cimg alt="Facebook icon.svg" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Facebook_icon.svg/14px-Facebook_icon.svg.png" decoding="async" width="14" height="14" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Facebook_icon.svg/21px-Facebook_icon.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Facebook_icon.svg/28px-Facebook_icon.svg.png 2x" data-file-width="256" data-file-height="256" /u003Eu003C/au003E u003Cbu003Eu003Ca rel="nofollow" class="external text" href="https://www.facebook.com/georgianwikipedia"u003EFacebooku003C/au003Eu003C/bu003E-ის ოფიციალურ გვერდზე!nu003Cpu003Eu003Cbr /u003Enu003C/pu003Enu003Ctable class="messagebox standard-talk" style="font-size:100%; text-align:center; border:3px solid blue; background-color:white;"u003Enu003Ctbodyu003Eu003Ctru003Enu003Ctdu003Eu003Ca href="/wiki/%E1%83%95%E1%83%98%E1%83%99%E1%83%98%E1%83%9E%E1%83%94%E1%83%93%E1%83%98%E1%83%90:Wikimedia_CEE_Spring_2019" title="ვიკიპედია:Wikimedia CEE Spring 2019"u003Eu003Cimg alt="CEE Spring CEE.xcf" src="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/CEE_Spring_CEE.xcf/100px-CEE_Spring_CEE.xcf.png" decoding="async" width="100" height="65" srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/CEE_Spring_CEE.xcf/150px-CEE_Spring_CEE.xcf.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/CEE_Spring_CEE.xcf/200px-CEE_Spring_CEE.xcf.png 2x" data-file-width="548" data-file-height="356" /u003Eu003C/au003Enu003C/tdu003Enu003Ctd width="100%"u003Eu003Cbigu003Eu003Cbigu003E u003Cbu003Eu003Ca href="/wiki/%E1%83%95%E1%83%98%E1%83%99%E1%83%98%E1%83%9E%E1%83%94%E1%83%93%E1%83%98%E1%83%90:Wikimedia_CEE_Spring_2019" title="ვიკიპედია:Wikimedia CEE Spring 2019"u003Eვიკიგაზაფხული 2019u003C/au003E დაიწყო! ჩაერთეთ ვიკიმარათონში და მოიგეთ პრიზებიu003C/bu003Eu003C/bigu003Eu003C/bigu003Eu003Cbr /u003E(კონკურსში მონაწილეობამდე გაეცანით მის u003Ca href="/wiki/%E1%83%95%E1%83%98%E1%83%99%E1%83%98%E1%83%9E%E1%83%94%E1%83%93%E1%83%98%E1%83%90:Wikimedia_CEE_Spring_2019/%E1%83%AC%E1%83%94%E1%83%A1%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%98" title="ვიკიპედია:Wikimedia CEE Spring 2019/წესები"u003Eu003Cbu003Eწესებსu003C/bu003Eu003C/au003E)nu003C/tdu003Eu003C/tru003Eu003C/tbodyu003Eu003C/tableu003Enu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003Eu003C/divu003E";());




Resident Evil: Dead Aim




მასალა ვიკიპედიიდან — თავისუფალი ენციკლოპედია






Jump to navigation
Jump to search
























Resident Evil: Dead Aim

Resident Evil Dead Aim-ის გარეკანი.jpg
დეველოპერ(ებ)ი
Cavia
გამომცემელი
Capcom
სერია
Resident Evil
პლატფორმ(ებ)ი
PlayStation 2
გამოსვლის თარიღი
იაპ 13 თებერვალი, 2003
ჩრდ.ამ. 17 ივნისი, 2003
PAL 9 ივლისი, 2003
ჟანრ(ებ)ი
სინათლის პისტოლეტის შუტერი
რეჟიმ(ებ)ი
ერთმოთამაშიანი
რეჟისორ(ებ)ი
ეირო სირაჰამა
ტაკუია ივასაკი
პროდიუსერ(ებ)ი
ტაცუია მინამი
კოუძი ნაკაძიმა
ჰიდესი ტატსუნო
სცენარისტი
ნობურუ სუგიმურა
კომპოზიტორი
ნობუიოსი სანო

Resident Evil: Dead Aim, იაპონიაში ცნობილი, როგორც Gun Survivor 4: Biohazard: Heroes Never Die (იაპონ. ガンサバイバー4 バイオハザード ヒーローズ・ネバー・ダイ?) — სინათლის პისტოლეტის შუტერის ჟანრის ვიდეო თამაში, რომელიც შექმნა კომპანია Cavia-მ[1][2] და გამოსცა Capcom-მა PlayStation 2-ის პლატფორმისთვის. იაპონიაში თამაში გამოვიდა 2003 წლის 13 თებერვალს, ჩრდილოეთ ამერიკაში 2003 წლის 17 ივნისს, ხოლო PAL-რეგიონისთვის, იმავე წლის 9 ივლისს. ეს არის რიგით მეოთხე ნაწილი „Gun Survivor“-ის სერიიდან. ეს ასევე პირველი თამაშია ფრენჩაიზიდან, სადაც წარმოდგენილია პირველი პირის შუტერისა და მესამე პირის ხედვის ნაზავი.


Dead Aim“ში მესამე პირის ხედვა ჩნდება, მაშინ, როდესაც პერსონაჟი მოძრაობს, ხოლო პირველ პირისას, მაშინ, როდესაც უმიზნებს და ისვრის ცეცხლსასროლი იარაღიდან. ეს თამაში, ასევე არის სერიიდან ერთ-ერთი იმ იშვიათთაგანი, სადაც პერსონაჟს შეუძლია სიარულის პარალელურად გაისროლოს იარაღიდან.[3]


სიუჟეტის ცენტრშია ბრიუს მაკგივერნი, აშშ-ს მთავრობის სპეც-აგენტი, რომელსაც დავალებული აქვს კორპორაცია Umbrella-ს ყოფილი თანამშრომლის მიერ გატაცებული განსაკუთრებით საშიში „G ტიპის ვირუსის უკან დაბრუნება, რათა თავიდან იქნას აცილებული მისი გავრცელება.[4]


Dead Aim“-მა მიიღო შერეული შეფასებები მიმოხილველებისგან. საერთო განხილვების საიტებზე GameRankings-სა და Metacritic-ზე ფლობს 66.74% (47 მიმოხილვაზე დაყრდნობით)[5] და 65/100 (28 მიმოხილვაზე დაყრდნობით).[6]



იხილეთ აგრეთვე |


  • Resident Evil Survivor

  • Resident Evil Survivor 2 Code: Veronica


რესურსები ინტერნეტში |



  • „Resident Evil: Dead Aim“ საიტზე MobyGames


სქოლიო |




  1. “Resident Evil: Dead Aim“, Cavia, Capcom, 17 ივნისი, 2003. 


  2. 岡本氏インタビュー. Nintendo Dream. Mainichi Communications Inc. (6 სექტემბერი, 2002). დაარქივებულია ორიგინალიდან - 9 მაისი, 2008.


  3. Resident Evil: Dead Aim Game Manual. Capcom, 10.


  4. Resident Evil: Dead Aim Game Manual. Capcom, 05.


  5. Resident Evil: Dead Aim for PlayStation 2 - GameRankings. GameRankings. წაკითხვის თარიღი: 2013-09-09.


  6. Review: Resident Evil: Dead Aim. Metacritic. წაკითხვის თარიღი: 2010-05-11.



(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.log.warn("Gadget "ReferenceTooltips" was not loaded. Please migrate it to use ResourceLoader. See u003Chttps://ka.wikipedia.org/wiki/%E1%83%A1%E1%83%9E%E1%83%94%E1%83%AA%E1%83%98%E1%83%90%E1%83%9A%E1%83%A3%E1%83%A0%E1%83%98:Gadgetsu003E."););


მოძიებულია „https://ka.wikipedia.org/w/index.php?title=Resident_Evil:_Dead_Aim&oldid=3286998“-დან










სანავიგაციო მენიუ


























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.292","walltime":"0.367","ppvisitednodes":"value":6186,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":85684,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":48198,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":18,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":1,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":3065,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 287.837 1 -total"," 43.22% 124.415 1 თარგი:ინფოდაფა_ვიდეო_თამაში"," 41.54% 119.558 1 თარგი:ინფოდაფა"," 27.28% 78.528 3 თარგი:ნავდაფა"," 25.54% 73.526 1 თარგი:Resident_Evil"," 17.31% 49.832 1 თარგი:Reflist"," 14.94% 42.991 166 თარგი:ინფოდაფა/რიგი"," 6.92% 19.921 2 თარგი:ნავდაფა_ქვეჯგუფი"," 6.86% 19.734 1 თარგი:Vgrelease_new"," 5.42% 15.603 3 თარგი:Vgrsort1"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.004","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":620434,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1330","timestamp":"20190403233747","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":500,"wgHostname":"mw1330"););

Popular posts from this blog

Canceling a color specificationRandomly assigning color to Graphics3D objects?Default color for Filling in Mathematica 9Coloring specific elements of sets with a prime modified order in an array plotHow to pick a color differing significantly from the colors already in a given color list?Detection of the text colorColor numbers based on their valueCan color schemes for use with ColorData include opacity specification?My dynamic color schemes

Invision Community Contents History See also References External links Navigation menuProprietaryinvisioncommunity.comIPS Community ForumsIPS Community Forumsthis blog entry"License Changes, IP.Board 3.4, and the Future""Interview -- Matt Mecham of Ibforums""CEO Invision Power Board, Matt Mecham Is a Liar, Thief!"IPB License Explanation 1.3, 1.3.1, 2.0, and 2.1ArchivedSecurity Fixes, Updates And Enhancements For IPB 1.3.1Archived"New Demo Accounts - Invision Power Services"the original"New Default Skin"the original"Invision Power Board 3.0.0 and Applications Released"the original"Archived copy"the original"Perpetual licenses being done away with""Release Notes - Invision Power Services""Introducing: IPS Community Suite 4!"Invision Community Release Notes

199年 目錄 大件事 到箇年出世嗰人 到箇年死嗰人 節慶、風俗習慣 導覽選單